vineri, 13 aprilie 2012

De la Ciobi la Bonetii

Aseara am urmarit semifinala de Cupa Romaniei  Gaz Metan Medias - Dinamo,fiind dinamovist convins asteptam cu mare interes aceasta partida ,speram ca toata suflarea dinamovista sa vedem o alta fata a echipei o data cu venirea la echipa a lui Dario Bonetii fiind de altfel si un simpatizant al acestuia.Am vazut o formula de inceput putin schimbata fata de ce ne obisnuise Ciobi.Inceputul de meci a fost dominat clar de gazde care au si inscris insa treptat treptat am vazut un Dinamo putin schimbat,parca desi e de numai 2 zile la echipa era alta tactica.Am descoperit un Scarlatache foarte eficient la fazele fixe si un Marius Niculae alergand pe tot terenul.Dinamo a pierdut meciul cu 2-1 dar.... sa calificat in finala.Ceva sa schimbat probabil socul despartari de Ciobi,vom vedea meciurile urmatoare ce va fi....

In alta ordine de idei vreau sa ii multumesc si eu la randul meu lui Ciobotariu care dintr-o echipa care nu avea nici o sansa la titlu a duso pana pe locul intai apoi pe locul 2 .Multumim Ciobi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu