luni, 7 mai 2012

Bloguri peste bloguri

Am observat in ultimul timp,sute si mii de bloguri,unele interesante altele tratand subiecte superficiale.Opinia mea este ca in acest moment sunt prea multe,probabil si blogul meu face parte din categoria celor multe.Uneori ma intreb de ce il mai tin online,asta si pentru ca nu imi aduce nici un venit desi la ultimul google update am luat pagerank 2.

Probabil problema este ca nu scriu articole interesante gen : filme online sau eu stiu download super nu stiu ce.Eu doar incerc sa imi spun o opinie personala,chiar daca uneori sunt acuzat ca sunt anti-social etc..

Asta este opinia mea si o voi impartasii pe acest blog ori de cate ori am ocazia,chiar daca asta inseamna sa am 50 de vizitatori in loc de sa zicem 5000.Asta sunt eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu