sâmbătă, 5 mai 2012

Vremea asta calduroasa

Zilele astea am fost loviti de un val de caldura zic eu mult prea devreme si mult prea cald pentru inceput de mai.Ziua te mai poti duce la o piscina ceva,in special cele acoperite dar si la pret mai putin accesibile,tinand cont ca strandurile inca nu s-au deschis.

Insa marea problema cu caldura,eu cel putin,o intampin noaptea.Este aproape imposibil sa poti dormi,pur si simplu parca nu ai aer.Asta cel putin de cand am ajuns in Bucuresti de 2 zile nu am stare este mult prea cald,abia astept sa ma intorc la Sibiu,acolo cel putin noptile sunt mai racoroase.

Desi in ultimii ani ne-am obisnuit cu faptul ca in opinia mea nu mai avem decat 2 anotimpuri (vara si iarna), parca in fiecare an,vremea de afara ne surprinde cu cate ceva.

Era sa uit propun ca la prezentarea climei din Romania sa nu se mai specifice, temperat continentala ci extrem-continentala.

Toropeala placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu