vineri, 4 mai 2012

Viata la tara

Saptamana asta la invitatia unui prieten am fost intr-un sat de la poalele muntilor in judetul Valcea,am zis sa am parte de o iesire,satul pana peste cap de oras.Dar nu ma asteptam sa imi placa chiar asa mult,am ramas surprins de frumusetea peisajului ceva extraordinar.

Padure intinsa cat vezi cu ochiul si o simpla plimbare prin padure te fascineaza.Uitasem de viata simpla de la tara si de placerile ei printre care si pasiunile mele vanatoarea si pescuitul.O metoda extraordinara de relaxare si placere.Liniste si totodata pot spune distractiv.

Am stat 2 zile dar cu siguranta voi revenii mai ales daca tin cont si de bunatatea oamenilor din zona si placerea lor de a avea un oaspete chiar daca il cunosteauAsta impreuna cu peisajul mirific ma facut sa imi doresc sa revin cat mai des.

Va recomand si voua o astfel de iesire,o sa va simtiti ca in alta lume cel putin eu m-am simtit ca intr-un basm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu